Page 2 - Garis Panduan Perkhidmatan Konsultasi Secara Maya-2022
P. 2

Kandungan
               Kata-kata Aluan Pengarah Bahagian Pembangunan Kesihatan Keluarga    iii
               Penghargaan                                                        iv
               Daftar kata                                                        vi
               1. Pengenalan                                                       1
               2. Proof of Concept                                                 1
               3. Peluasan Perkhidmatan Konsultasi Secara Maya                     2
               4. Definisi                                                          2
               5. Objektif                                                         3
               6. Polisi Am                                                        3
               7. Skop Perkhidmatan;                                               3
                 7.1    Jabatan Pesakit Luar                                       3
                 7.2    Kesihatan Ibu dan Anak                                     3
                 7.3    Perkhidmatan Farmasi                                       4
                 7.4    Perkhidmatan Terapi Cara Kerja                             4
                 7.5    Perkhidmatan Dietetik                                      4
                 7.6    Perkhidmatan Fisioterapi                                   4
               8. Kriteria Pelanggan                                               6
               9. Tadbir Urus                                                      6
               10. Proses Kerja                                                    9
               11. Penyimpanan Data Rekod                                         11
               12. Teknikal (ICT);                                                11
                  12.1   Keperluan teknikal di klinik                             11
                  12.2   Keperluan teknikal pelanggan                             12
               13. Medikolegal                                                    12
               14. Caj Perkhidmatan/Fi                                            13
               15. Pemantauan dan Penilaian                                       13
               16. Pengumpulan Data/Reten                                         13
               17. Rujukan                                                        14
                 Lampiran 1 : Proses Kerja 1 - Google Meet, MyGovUC 2.0           15
                 Lampiran 2 : Proses Kerja 2 - Google Meet, MyGovUC 2.0 dan TPC/   16
                             TPC-OHCIS
                 Lampiran 3 : Borang Persetujuan Konsultasi Secara Maya           17
                 Lampiran 4 : Panduan Kriteria Pemilihan dan Pemantauan Pesakit   18
                             mengikut Skop Perkhidmatan Konsultasi Secara Maya
                 Lampiran 5 : Reten Perkhidmatan Konsultasi Secara Maya           22
                 Lampiran 6 : a)  Dokumen MyGovUC 2.0 - Manual Pengguna  persidangan   23
                               dalam talian (Google Meet)
                             b)  Dokumen MyGovUC 2.0 - Tetapan Port Rangkaian     54





               GARIS PANDUAN PERKHIDMATAN KONSULTASI SECARA MAYA DI KLINIK KESIHATAN   ii
   1   2   3   4   5   6   7